Dag 6 - Reisverslag uit Daliu, China van Yuna Wiel - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Daliu, China van Yuna Wiel - WaarBenJij.nu

Dag 6

Blijf op de hoogte en volg Yuna

31 Juli 2017 | China, Daliu

Vanmorgen om 8.15 uur opgestaan, lekker ontbeten en om 9.45 uur vertrokken naar het Childrens Welfare Institute in Yangzhou.
Om 10.30 uur aangekomen en hartelijk ontvangen door twee dames en de arts.
De arts herkende Yuna meteen en vertelde dat ze ons Yuna van het begin af aan onder haar hoede had gehad.

Na een rondleiding en een heerlijke lunch hebben we afscheid genomen.

S'middags een bezoekje gebracht aan Dong Guan Street, ik weet niet hoeveel keer we stiekum op de foto zijn gezet of gefilmd.

S'avonds bij de KFC gegeten, was geen succes....

Morgen nog Yangzhou verkennen, woensdag vliegen naar Guilin en vervolgens met de bus naar Ping An.

Groetjes uit een snikheet Yangzhou.

• 31 Juli 2017 - 16:02

Patricia:

Dat moet een heel bijzonder moment zijn geweest. Mooi om te zien hoor!! Wat leuk dat ze je nog herkende Yuna ! Tot de volgende keer! Groetjes de Wessies

• 01 Augustus 2017 - 08:55

Monique (en De Rest Van De Tetjes):

Wat gaaf om jullie reis zo te kunnen volgen, mooie foto's ook! Enjoy!

• 01 Augustus 2017 - 20:23

Anne-Katrien:

Yuna, wat bijzonder! En dat de arts je nog kende. Veel plezier nog daar.

• 08 Augustus 2017 - 15:54

Mandy En Lieve Kleine Saar:

Heeyheey! Zo te zien hebben jullie het hardstikke goed daar! Wat leuk om (eindelijk) zo jullie berichtjes en foto's te kunnen zien.

Wat moet dat voor Yuna speciaal zijn geweest! En wat speciaal ook dat de arts haar herkende. Hoop dat het een mooie ervaring is geweest voor haar.

Veel plezier nog, geniet ervan!!