Dag 7 - Reisverslag uit Daliu, China van Yuna Wiel - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Daliu, China van Yuna Wiel - WaarBenJij.nu

Dag 7

Blijf op de hoogte en volg Yuna

01 Augustus 2017 | China, Daliu

Lekker tot 9 uur uitgeslapen en na een lekker ontbijtje vertrokken voor een boottocht op West Slender Lake.
Tijdens het varen werd er nog een traditioneel chinees lied uit Yangzhou gezongen.

Daarna zijn we naar de Ho Family Garden geweest, aangelegd tijdens de Ming Dynastie.

Het was vandaag weer erg warm, hebben vanmiddag lekker niks gedaan.

Morgen om 6.00 uur opstaan, om half zeven richting vliegveld.
Om 10.55 de lucht in richting Guilin, aansluitend transfer naar Ping An en dan donderdag een vrije dag....

Groetjes weer van ons....

• 01 Augustus 2017 - 21:33

Willy:

Hoi hoi, Yuna en de rest van de familie, wat geweldig om jullie mooie reis te volgen. En wat veel mooie en indrukwekkende foto's. Succes morgen met het lange reizen en lekker genieten van jullie vrije dag donderdag.
    Groetjes van de Steentje uit Haaren .

• 02 Augustus 2017 - 08:09

Marco, Debby, Rinke En Jurre :

Leuk om elke dag op de hoogte gehouden te worden! Na zo'n druk programma met veel indrukken en hoge temperaturen is een vrije dag ook wel nodig. Lekker bijtanken. Bewaren jullie een beetje mooi weer voor in Nederland. Stop maar in Jan zijn koffer