Dag 9 - Reisverslag uit Longji, China van Yuna Wiel - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Longji, China van Yuna Wiel - WaarBenJij.nu

Dag 9

Blijf op de hoogte en volg Yuna

03 Augustus 2017 | China, Longji

Vandaag geen wekker gezet maar toch samen met Conny om 8.45 uur aan het ontbijt, rond 9.30 uur op pad gegaan naar Ping An.

Foto's spreken voor zich, wat is het hier ongelloflijk mooi

Intussen hebben Sarah, Mees en Yuna ook ontbeten en zijn we rond 11.30 uur weer vertrokken richting Ping An.

Na terugkomst lekker gegeten en samen met Sarah vertrokken naar een uitzichtpunt boven op de berg, werkelijk adembenemend....

S'avonds geborreld en gegeten toen rond 21.00 uur Ari, Patricia en Mai Lin zijn aangekomen.

Samen nog wat gedronken en bijgekletst en nu om 23.30 uur douchen en zo meteen naar bed.

Na wat gegil uit de meidenkamer blijkt dat ze met z'n drieën een kakkerlak hebben vermoord...

Morgen worden we om 9.00 uur opgehaald en vertrekken we naar Guilin, met een heerlijk buitenzwembad.

Truste uit Ping An....

• 05 Augustus 2017 - 17:03

Tante Marienoel En Ome Mart:

Supermooie foto's.fijn om te horen dat het zo goed gaat daar.dubbeldik genieten!!
    Superervaring. op naar de volgende plaats Guilin.ook lekker tijd nemen om heerlijk te zwemmen.
    liefs van ons xx

• 08 Augustus 2017 - 16:01

Mandy En Lieve Kleine Saar:

Aaa wat een lief hondje! Om op te eten. Oo wacht dat mag je niet zeggen in China toch? :p (mag deze opmerking wel tante Conny? anders sorry haha)

Wat is het ongelofelijk mooi daar zeg! Hoop dat jullie er echt van genoten hebben van zon mooie omgeving.

En die kids van jullie.. Gewoon wakker maken om 08.00 uur van zoiets moet je toch extra lang genieten!

Dikke kus van ons

• 08 Augustus 2017 - 16:01