Dag 10+11 - Reisverslag uit Guilin, China van Yuna Wiel - WaarBenJij.nu Dag 10+11 - Reisverslag uit Guilin, China van Yuna Wiel - WaarBenJij.nu

Dag 10+11

Blijf op de hoogte en volg Yuna

05 Augustus 2017 | China, Guilin

Na een gezellige laatste avond in Ping An op vrijdagochtend om 9.30 uur vertrokken naar Guilin.

Rond 12 uur aangekomen en na de lunch even rondgewandeld in het park.

S'avonds in het hotel gegeten en toen de stad in, in een cafeetje nog een borrel gedronken en lekker gaan slapen.

Vanmorgen samen met Conny ontbeten en daarna door het park gewandeld, rond half elf terug naar het hotel om te kijken hoe het met de kids was.
Die lagen nog in diepe rust dus wij weer aan de wandel, kwamen op een markt terecht met kikkers, vissen, konijnen, varkenskoppen, kippen, konijnen en ganzen....
Vanmiddag nog gezwommen en van lieverlee kwamen ook de andere gezinnen aan.
Vanavond samen gedineerd en een biertje gedronken, nu naar bed en morgen een boottocht van 4 uur naar Yangshuo....

Truste.....

• 05 Augustus 2017 - 17:50

Eloy:

Hallo vanuit Engeland.
    Wij vonden Guilin boeiend, vooral de kalkrotsen. Wij waren er een nachtje. De boottocht naar Yangshuo was prachtig maar bij ons erg druk, 1 mei.
    In Yangshuo volop genoten.
    Heel veel pelzier en laat de foto's komen.