4 dagen China - Reisverslag uit Peking, China van Yuna Wiel - WaarBenJij.nu 4 dagen China - Reisverslag uit Peking, China van Yuna Wiel - WaarBenJij.nu

4 dagen China

Blijf op de hoogte en volg Yuna

29 Juli 2017 | China, Peking

Na een lange maar goede vlucht aangekomen in het geboorteland van ons Yuna.
S'middags even gerust en de stad in gelopen om wat te drinken.
S'avonds met de hele groep heerlijk chinees gegeten nog even de stad in en daarna hartstikke moe naar bed.

Vrijdagochtend na een goed ontbijt werden we om 9 uur opgehaald en zijn we vertrokken naar Mutian Yu, Great Wall of China.
Na de lunch zijn we terug naar Beijing gereden en zijn we naar de Zijdemarkt geweest.
S'avonds gegeten bij de Pizzahut, nog een spelletje gedaan en om 00.15 naar bed.
Morgen Beijing verkennen....

Groetjes van ons uit een warm Beijing.

• 29 Juli 2017 - 12:20

Eloy En Marion:

Leuk om te lezen! De herinneringen komen alweer naar boven.
    Veel plezier!

• 29 Juli 2017 - 13:22

Patricia:

Hoi! Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad!! Leuk om jullie zo te kunnen volgen! Geniet er maar lekker van allemaal!!!! En Yuna.... kijk je wel uit met al die kunstjes van jou? Trouwens wel een hele gave foto. :-)) groetjes vanuit Haaren

• 29 Juli 2017 - 19:20

Marco, Debby, Rinke En Jurre:

Wat een avontuur! Leuk om jullie allemaal zo te volgen.
    Geniet van alle prachtige ervaringen.