Dag 12 - Reisverslag uit Gaotian, China van Yuna Wiel - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Gaotian, China van Yuna Wiel - WaarBenJij.nu

Dag 12

Blijf op de hoogte en volg Yuna

06 Augustus 2017 | China, Gaotian

Om 9.00 uur vertrokken naar de Pier in Guilin, vervolgens een boottocht van 4 uur over de Li River naar Yangshuo.

Aangekomen in Yangshuo zijn we met de bus naar het Mountain Retreat gegaan, lekker wat gedronken aan de Yulong rivier.

Na een heerlijk diner nog naar de Liu Sanjie show geweest, met z'n allen nog geborreld en nu douchen en naar bed.

Lekker slapen....

• 06 Augustus 2017 - 19:41

Greet En Marlon:

Hallo Allemaal,

Wat een indrukken allemaal. En wat een prachtige natuur heeft China. Het is een geweldig mooie reis. Nog lekker genieten en strakjes nog heerlijk een paar dagen uitrusten. Liefs van ons. XXX

• 07 Augustus 2017 - 10:34

Joop En Jan-Willem:

Hoi allemaal,
    zojuist door de foto's en verslagen heen gelezen, wat een geweldige reis zeg!
    Erg leuk om op de foto's deze kant van China ook eens te zien.
    Nog heel veel plezier samen!
    Groetjes Joop&JW

• 07 Augustus 2017 - 11:27

Anita Sterke:

Heimwee naar Yangshuo.....mooi hè!
    Kun je in de rivier zwemmen op dit moment?
    Dat zou wel fijn zijn met dat warme weer in elk geval.
    Groetjes van ons weer!

• 07 Augustus 2017 - 16:36

Tante Marienoel En Ome Mart:

hoi hoi, vakantiegangers, prachtige foto's weer. Lijkt wel dat je steeds blonder word Conny.
    zijn volgens mij wel drukke,volle dagen.maar super voor jullie om dit mee te maken. Geniet nog een paar dagen van China en dan op naar een weekje rust,zee strand en indrukken verwerken..
    liefs van ons xxx

• 09 Augustus 2017 - 13:54

Mieke Van De Loo:

Sorry voor de late reactie, maar kreeg eerst de site niet te pakken.
    Wat een mooie foto's. Houden jullie straks ook nog een avond met film en foto's kijken?
    Wat dat zal niet in één uur bekeken zijn. Wat een ervaring!
    Nog heeeeeeel veeeeeel plezier.
    groetjes Mieke